tisdag 29 november 2011

Twitter

Så har jag då bestämt mig för att göra ett nytt försök med Twitter... Tanken är att om man trycker på "Följ på Twitter" nedanför profilbilden så skall man kunna göra just det, följa mig på Twitter. Om allt har fungerat som det är tänkt så kommer inlägg i båda mina bloggar att automagiskt twittras ut ifrån mitt Twitterkonto, och sen är ju tanken även att jag då och då skall åstadkomma lite andra tweets också... Lämna gärna en kommentar om det är något som inte fungerar, om jag har tänkt fel någonstans, eller om ni har andra råd att ge i den här djungeln av sociala medier som jag inte riktigt hittar i ännu... Och rekommendera gärna egna eller andras twitteranvändare som jag kan tänkas vara intresserad av att följa :-)

5 kommentarer:

  1. Detta är mycket goda nyheter, har följt dina bloggar med stort intresse och det skall bli ett nöje att följa dig på twitter.

    SvaraRadera
  2. Fattar inget av tvitter, när jag klickar på länken står att jag ska logga in?????? Hur då med vad????
    Tackar vet jag bloggar som man kan följa.
    Wilma

    SvaraRadera
  3. Anonym, tack!

    Wilma, det krävs ett konto på Twitter för att kunna logga in där. Det går alldeles utmärkt att fortsätt att följa bloggen som vanligt :-)

    SvaraRadera
  4. Kul med en civilingenjör till som sökt sig till polisen :-) Själv är jag kvar i den branchen men har sökt till PHS.

    Bra blogg förresten!

    SvaraRadera
  5. Lycka till med ansökningen, och kul att du gillar bloggen :-)

    SvaraRadera